| Текст песни Амвросий Ермаков - Шестая молитва ко Причащению Просмотров: 0 чел. считают текст песни верным 0 чел. считают текст песни неверным Тут находится текст песни Амвросий Ермаков - Шестая молитва ко Причащению, а также перевод, видео и клип. Молитва 6-я,святого Симеона Нового Богослова От скве́рных усте́н, от ме́рзкаго се́рдца, от нечи́стаго язы́ка, от души́ оскверне́ны, приими́ моле́ние, Христе́ мой, и не пре́зри мои́х ни слове́с, ниже́ образо́в, ниже́ безсту́дия. Даждь ми дерзнове́нно глаго́лати, я́же хощу́, Христе́ мой, па́че же и научи́ мя, что ми подоба́ет твори́ти и глаго́лати. Согреши́х па́че блудни́цы, я́же уве́де, где обита́еши, ми́ро купи́вши, прии́де де́рзостне пома́зати Твои́ но́зе, Бо́га моего́, Влады́ки и Христа́ моего́. Я́коже о́ну не отри́нул еси́ прише́дшую от се́рдца, ниже́ мене́ возгнуша́йся, Сло́ве: Твои́ же ми пода́ждь но́зе, и держа́ти и целова́ти, и струя́ми сле́зными, я́ко многоце́нным ми́ром, сия́ де́рзостно пома́зати. Омы́й мя слеза́ми мои́ми, очи́сти мя и́ми, Сло́ве. Оста́ви и прегреше́ния моя́, и проще́ние ми пода́ждь. Ве́си зол мно́жество, ве́си и стру́пы моя́, и я́звы зри́ши моя́, но и ве́ру ве́си, и произволе́ние зри́ши, и воздыха́ние слы́шиши. Не таи́тся Тебе́, Бо́же мой, Тво́рче мой, Изба́вителю мой, ниже́ ка́пля сле́зная, ниже́ ка́пли часть не́кая. Несоде́ланное мое́ ви́десте о́чи Твои́, в кни́зе же Твое́й и еще́ несоде́янная напи́сана Тебе́ суть. Виждь смире́ние мое́, виждь труд мой ели́к, и грехи́ вся оста́ви ми, Бо́же вся́ческих: да чи́стым се́рдцем, притре́петною мы́слию, и душе́ю сокруше́нною, нескве́рных Твои́х причащу́ся и пресвяты́х Та́ин, и́миже оживля́ется и обожа́ется всяк яды́й же и пия́й чи́стым се́рдцем; Ты бо рекл еси́, Влады́ко мой: всяк яды́й Мою́ Плоть, и пия́й Мою́ Кровь, во Мне у́бо сей пребыва́ет, в не́мже и Аз есмь. Истинно сло́во вся́ко Влады́ки и Бо́га моего́: боже́ственных бо причаща́яйся и боготворя́щих благода́тей, не у́бо есмь еди́н, но с Тобо́ю, Христе́ мой, Све́том трисо́лнечным, просвеща́ющим мир. Да у́бо не еди́н пребу́ду кроме́ Тебе́ Живода́вца, дыха́ния моего́, живота́ моего́, ра́дования моего́, спасе́ния ми́ру. Сего́ ра́ди к Тебе́ приступи́х, я́коже зри́ши, со слеза́ми, и душе́ю сокруше́нною избавле́ния мои́х прегреше́ний прошу́ прия́ти ми, и Твои́х живода́тельных и непоро́чных Та́инств причасти́тися неосужде́нно, да пребу́деши, я́коже рекл еси́, со мно́ю треокая́нным: да не кроме́ обре́т мя Твоея́ благода́ти, преле́стник восхи́тит мя льсти́вне, и прельсти́в отведе́т боготворя́щих Твои́х слове́с. Сего́ ра́ди к Тебе́ припа́даю, и те́пле вопию́ Ти: я́коже блу́днаго прия́л еси́, и блудни́цу прише́дшую, та́ко приими́ мя блу́днаго и скве́рнаго, Ще́дре. Душе́ю сокруше́нною, ны́не бо к Тебе́ приходя́, вем, Спа́се, я́ко ины́й, я́коже аз, не прегреши́ Тебе́, ниже́ соде́я дея́ния, я́же аз соде́ях. Но сие́ па́ки вем, я́ко не вели́чество прегреше́ний, ни грехо́в мно́жество превосхо́дит Бо́га моего́ мно́гое долготерпе́ние, и человеколю́бие кра́йнее; но ми́лостию состра́стия те́пле ка́ющияся, и чи́стиши, и све́тлиши, и све́та твори́ши прича́стники, о́бщники Божества́ Твое́го соде́ловаяй незави́стно, и стра́нное и Ангелом, и челове́ческим мы́слем, бесе́дуеши им мно́гажды, я́коже друго́м Твои́м и́стинным. Сия́ де́рзостна творя́т мя, сия́ вперя́ют мя, Христе́ мой. И дерза́я Твои́м бога́тым к нам благодея́нием, ра́дуяся вку́пе и трепе́ща, огне́ви причаща́юся трава́ сый, и стра́нно чу́до, ороша́ем неопа́льно, я́коже у́бо купина́ дре́вле неопа́льне горя́щи. Ны́не благода́рною мы́слию, благода́рным же се́рдцем, благода́рными удесы́ мои́ми, души́ и те́ла моего́, покланя́юся и велича́ю, и славосло́влю Тя, Бо́же мой, я́ко благослове́нна су́ща, ны́не же и во ве́ки.
Prayer 6th, St. Simeon of the New Theologian From the square worship, from the pattern of the Sertz, from the unclean tongue, from the heart is desecrated, the prayer, my Christ, and not the precedes of my word, lower than the images, lower than the deceit. Let me boldly verb, this, I want, my Christ, and he’s teaching me, that Mi is appropriate to create and verb. Group of the prodigal of the prodigal, where they are inhabited, having bought Miro, who had a child’s child, my noise, my God, the lord and my Christ. I did not give up, I did not rewrite from the sertz, get down lower than the Men, the word: you will give it, and hold and kiss, and streaming, I am a multi -domestic world, shiven the deceased. Three me with my tears, to cleanse me, Imi, Slove. Remain my sins, and the farewell of mi. Vesi angers a lot, my vesshs and chips, and my visible people, but also Vera Vei, and the arbitrariness of the visa, and the eagerness of the heard. You do not lurk you, my greater, my, my, my hut, below, is a blind manner, lower than Katles, part of the nonsense. The inconsistent of my vichete is thy, in the bast of you and still inconsistent, the essence of you. See my humility, see my work fir, and all the sin of all, more than the whole: yes, the sourteen, which is cooled, and the soul of the crushed, undeveloped and the murder of the same, and all the same is adorned and the same is the same. You re -reckwhelmed my lord: every poison of my flesh, and my blood, in me, is in me, in the same time and I am. Truly, all my lords and my god: God's God is communion and idolizing the gravity, not by one, but with the gay, my Christ, the light of the Trisol, enlightening the world. Yes, ubo is not united except you lifness, my breath, my belly, my storage, saving Mira. This one is happy to come to you, who are more likely, with a tear, and the soul of the crushed deliverance of my spinning, I will be pleased to be pleased, and your life -lifting and immune to the same is communion, but not to do it. The holler will delight me with flattering, and seduces will take away the words of the idiots of Thy word. I am sung to you this, and the one of the cry: I was very pleasant to have a blonde, and the fornication, which was in fornication and square, was the fornication. I have a shredded soul, now come to you, Vem, Spas, as well as, as well as az, not to sin to you, below the deeds, even az with his soda. But this is the vem, not the greatness of the sins, nor the sin of the many will superiorly of my God of many long -terming, and the humanity is more painful; But the world of compassion is a bit of the crushing, and chistish, and the light, and the light create moorings, the hobby of your deeds are unenviable, and the terrible one and the human, and humanity, rage them with many other things. Shiya is doing it, the shines of me, my Christ, shine. And daring by your God's good deed, rejoicing in taste and trembling, firing communion of the grass, and in a long time, we irrigate unopened, as well as a bucket of drearr with a non -polar hot. Now I have grown grantedly, the most gracious Sertz, the most gracious uzes, my soul and my people, I am in great, and I will glory to, my god, as if blessed, now and now. Опрос: Верный ли текст песни? ДаНет Вконтакте Facebook Мой мир Одноклассники Google+ | |