Am
Я помню как на выпускном
F
вручили всем фотоальбом.
Dm G G#
Групповые фотки , класс за классом , были в нем.
Вот ухмыляются мои друзья,
вот с ней мутить пытался я.
29 человек,друг за другом в три ряда.
ПРИВЕВ
Am F
Я смотрю на эти лица, кто кем стал теперь.
Dm G G#
10 лет назад, десятый класс.
Каждый выходил в мир через собственную дверь
Кто мог знать , что ждет снаружи нас?
Она торчит , вот этот мент.
“привет- пока, пока-привет”
А он вернулся из Чечни,без башни и без полноги.
Тому сидеть еще пять лет.
А вот его уже на свете нет.
А к ней наверное до сих пор легко вписаться на обед.
[ПРИПЕВ]
...
[ПРОИГРЫШ]
...
Am (один удар)
Я смотрю на ни-и-их
A#m F#
Я смотрю на эти лица, кто кем стал теперь.
D#m G# A
10 лет назад, десятый класс.
Каждый выходил в мир через собственную дверь
Кто мог знать , что ждет снаружи нас?
A#m F#
Я смотрю на них, смотрю на них, смотрю на них
D#m G#
Смотрю на них, смотрю на них, смотрю на них, смотрю на
A
НИХ
A#m, D#m - сдвиг аккордов Am и Dm на один лад дальше соответственно.
Am
I remember at the outlet
F
handed over the album.
Dm G G #
Group pictures , class by class , were in it .
That grin of my friends ,
But with it I tried to stir up .
29 persons , one behind the other in three rows .
pref
Am F
I look at these people who who has now become .
Dm G G #
10 years ago, the tenth grade .
Everyone went out to the world through its own door
Who could know what awaits us on the outside ?
It sticks out , that this element .
" Welcomed bye, bye , hello "
And he returned from Chechnya , without the tower without polnogi .
Besides sit for another five years .
But it is already in this world.
And it probably still easily fit for lunch.
[ CHORUS ]
...
[ LOSE ]
...
Am ( one shot )
I look at any - and - them
A # m F #
I look at these people who who has now become .
D # m G # A
10 years ago, the tenth grade .
Everyone went out to the world through its own door
Who could know what awaits us on the outside ?
A # m F #
I look at them , look at them , look at them
D # m G #
I look at them , look at them , look at them , look at
A
THEM
A # m, D # m - shift chords Am Dm and in one way more , respectively.