Изящная аллюзия на Либертанго
" - Когда я начала петь, они сразу же заставили меня забыть обо всем, чему я училась в музшколе.
...
Текст изрисовывался графиками темпоритма: паузы, крещендо, пиано. На создание каждой композиции уходило не менее месяца, что, похоже, никого сильно не волновало.
...
Записанная на 19-й скорости пленка крутилась в обратную сторону в два раза медленнее. Раскаты грома брали с театральных пластинок, человеческие вздохи извлекали из баяна с дырявыми мехами. Записывали звуки во время прогулок по Луна-парку и плач ребенка во дворе. В двух песнях фрагментарно использовалось разбитое пианино производства 1885 года, стоявшее дома у Багаева. Игра щетками на пионерском барабане органично вписывалась в общую картину. Не подозревая о существовании сэмплера, они пытались создать его ручной аналог, пропуская сигнал через три последовательно подключенных друг к другу магнитофона".
A graceful allusion to Libertango
"- When I started singing, they immediately made me forget about everything that I studied at the music school.
...
The text was painted with tempo-rhythm graphs: pauses, crescendo, piano. It took at least a month to create each composition, which didn't seem to bother anyone much.
...
Recorded at speed 19, the tape rotated in the opposite direction twice as slow. The peals of thunder were taken from theatrical records, human sighs were extracted from the accordion with leaky bellows. They recorded sounds during walks in the Luna Park and the crying of a child in the yard. In two songs, a broken piano made in 1885, which was at Bagaev's house, was used fragmentarily. Playing with brushes on the pioneer drum organically fit into the overall picture. Unaware of the existence of the sampler, they tried to create a manual analogue by passing the signal through three tape recorders connected in series to each other. "