Иеродиакон Герман (Рябцев)
Седа́лен, гла́с 4.
Возопи́й, Дави́де, что́ се́й настоя́щий пра́здник, Ю́же воспе́л еси́ иногда́ в кни́зе псало́мстей, я́ко Дще́рь Богоотрокови́цу и Де́ву. Приведу́тся, рече́, Царю́ та́инственно де́вы во сле́д Ея́ и бли́жния Ея́. И ди́вен соде́лай и всеми́рен пра́здник зову́щим: Богоро́дица на́м предста́, спасе́ния хода́таица.
Сла́ва, и ны́не: Непоро́чная А́гница и нескве́рный черто́г, в до́м Бо́жий Богоро́дица Мариа́м с весе́лием вво́дится пресла́вно, Ю́же а́нгели Бо́жии дорино́сят ве́рно, и вси́ ве́рнии блажа́т при́сно и благода́рственно пою́т Е́й непреста́нно ве́лиим гла́сом: на́ша сла́ва и спасе́ние Ты́ еси́, Всенепоро́чная.
Ierodiakon Herman (Ryabtsy)
Saddle, voice 4.
Recreation, David, that this real holiday, southelessly sighing the ESI sometimes in the book of Psalms, Yako dodger the Bogotrokovitsa and the Virgin. The spectacle, the king of the mysterious Virgin in the next of the Her and Middle of the Egyse. And Divete and the World Holiday, the Virgin, the Virgin.
Glory, and now: a immensant agent and a unwait, in the house of God's Virgin Maryam with mercenary, the souther of the Angeli of God is usually true, and VSI believes fault with the fault and gratefully singing to her incessantly Velim Glory: Our Glory and Salvation You're, Warmland.