- Добрый день. Николай?
- Добрый.
- Меня зовут Екатерина. Это отдел по работе с клиентами Эль-авто. Вам удобно сейчас разговаривать?
- Да, удобно.
- Если я ничего не путаю, в январе 2013 вы у нас устанавливали охранный комплекс на Тойоту Лэнд Крузер. Правильно?
- Да.
- Отлично. Могли бы вы в нескольких словах прокомментировать опыт сотрудничества с нами?
- Все хорошо.
- Все понравилось?
- Ну да, как бы были там неприятности, но их устранили.
- Хорошо. Спасибо за отзыв
- Good day. Nikolai?
- Kind.
- My name is Ekaterina. This is El Auto's customer service department. Is it convenient for you to talk now?
- Yes, it's convenient.
- If I don’t confuse anything, in January 2013 you installed a security complex at our Toyota Land Cruiser. Right?
- Yes.
- Well. Could you comment on the experience of cooperation with us in a few words?
- All right.
- All liked it?
- Well, yes, as if there were troubles, but they were eliminated.
- Good. Thanks for your feedback