| Текст песни Канон Великой Субботы, глас 6 - Ирмосы 1-й вариант Просмотров: 2 0 чел. считают текст песни верным 0 чел. считают текст песни неверным Тут находится текст песни Канон Великой Субботы, глас 6 - Ирмосы 1-й вариант, а также перевод, видео и клип. Песнь 1.
Ирмос: Волною морскою скрывшаго древле гонителя мучителя, под землею скрыша спасенных отроцы: но мы, яко отроковицы, Господеви поим: славно бо прославися.
{Κ} Господи, Боже мой! Исходное пение и надгробную Тебе песнь воспою, погребением Твоим жизни моея входы отверзшему и смертию смерть и ад умертвившему.
{Α} Горе Тя на Престоле и доле во гробе, премирная и подземная, помышляющая, Спасе мой, зыбляхуся умерщвлением Твоим: паче ума бо виден был еси мертв, Живоначальниче.
{Ι} Да Твоея славы вся исполниши, сшел еси в нижняя земли: от Тебе бо не скрыся состав мой, иже во Адаме, и погребен, истлевша мя обновляеши, Человеколюбче.
Песнь 3.
Ирмос: Тебе, на водах повесившаго всю землю неодержимо, тварь, видевше на лобнем висима, ужасом многим содрогашеся: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающи.
{Σ} Образы погребения Твоего показал еси, видения умножив. Ныне же сокровенная Твоя богомужно уяснил еси и сущим во аде, Владыко: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающим.
{Η} Простерл еси длани и соединил еси древле разстоящаяся. Одеянием же, Спасе, еже в плащанице и во гробе, окованныя разрешил еси: несть свят, разве Тебе, Господи, взывающия.
{Μ} Гробом и печатьми, Невместиме, содержимь был еси хотением: ибо силу Твою действы показал еси, богодейственно поющим: несть свят, разве Тебе, Господи Человеколюбче.
Седален, глас 1:
Гроб Твой, Спасе, воини стрегущии мертви от облистания явльшагося Ангела быша, проповедающа женам Воскресение. Тебе славим, тли потребителя! Тебе припадаем, Воскресшему из гроба и Единому Богу нашему!
Слава, и ныне, тойже.
Песнь 4.
Ирмос: На кресте Твое Божественное истощание провидя, Аввакум, ужасся, вопияше: Ты сильных пресекл еси державу, Блаже, приобщаяся сущим во аде, яко Всесилен.
{Ε} Седмый день днесь освятил еси, егоже древле благословил еси упокоением дел: преводиши бо всяческая и обновляеши, субботствуя, Спасе мой, и назидая.
{Ρ} Силою лучшаго, победившаго Тебе, от плоти душа Твоя разделися, растерзающи бо обоя узы – смерти и ада, Слове, державою Твоею.
{Ο} Ад, Слове, срет Тя, огорчися, человека зря обожена, уязвлена ранами и Всесильнодетеля, страшным же зраком погибе.
Песнь 5.
Ирмос: Богоявления Твоего, Христе, к нам милостивно бывшаго, Исаиа, Свет видев Невечерний, из нощи утреневав, взываше: воскреснут мертвии и востанут сущии во гробех, и вси земнороднии возрадуются.
{Ν} Новотвориши земныя, Создателю, перстен быв, и плащаница и гроб являют еже в Тебе, Слове, таинство. Благообразный бо советник Тебе Рождшаго совет образует, в Тебе велелепно новотворящаго мя.
{Δ} Смертию – смертное, погребением – тленное прелагаеши: нетленно твориши бо, боголепно безсмертно творя приятие, плоть бо Твоя истления не виде, Владыко, ниже душа Твоя во аде страннолепно оставлена бысть.
{Ε} Из Небрачныя прошед и прободен в ребра, Содетелю мой, из Нея соделал еси обновление Евино, Адам быв, уснув паче естества сном естественным и жизнь воздвигнув от сна и тления, яко Всесилен.
Песнь 6.
{Σ} Ирмос: Ят бысть, но не удержан в персех китовых Иона: Твой бо образ нося, Страдавшаго и погребению давшагося, яко от чертога, от зверя изыде: приглашаше же кустодии: хранящии суетная и ложная, милость сию оставили есте.
{Α} Биен был еси, но не разделился еси, Слове, еяже причастился еси плоти: аще бо и разорися Твой храм во время страсти, но и тако един бе состав Божества и плоти Твоея. Во обоих бо Един еси Сын, Слове Божие, Бог и Человек.
{Β} Человекоубийственно, но не богоубийственно бысть прегрешение Адамово: аще бо и пострада Твоея плоти перстное существо, но Божество безстрастно пребысть, тленное же Твое на нетление преложил еси и нетленныя жизни показал еси источник Воскресением.
{Β} Царствует ад, но не вечнует над родом человеческим: Ты бо, положся во гробе, Державне, живоначальною дланию, смерти ключи развергл еси и проповедал еси от века тамо спящ Song 1.
IRSMOS: wave of the naval of the bisps of the ancient of the persecutor of the tormentor, under the ground there was a rescued burdens: but we, Yako, the sorties, the dominance, we sing: Muskoy Boy glorify.
{Κ} Lord, my God! The initial singing and the tombstone of you. I can, the burial of your life, the inputs of rejected and death Death and hell to the congestion.
{Α} Mount Tag on the throne and share in the coffin, a premiered and underground, crumbbery, sacket, wrinkled by your sacrifice: a lot of mind Bo Viden was dead, the lifestyle.
{Ι} Yes, the Fame of Glory, I went to the lower lands: from you bo is not hidden by my composition, and in Adam, and I am buried, the excavation of re-renewers, humusing.
Song 3.
IRSMOS: You, on the waters of Hanging all the Earth, the whole land, the creature, seeing on Visima, the horror of many shuddering: to be holy, do you, Lord, clarifying.
{Σ} Your burial images showed ESI, multiplying vision. Nowadays the secretly of your virginly understood the ESI and in Herde, Vladyko: I will holy, unless you, Lord, who appeal.
{Η} Shatterly Delni and joined the arms arid. The robe, the Savior, hedgehog in the Cloak and in the coffin, permitted by ESI: Stick Holy, is it to you, Lord, Clamp.
{Μ} by a coffin and printing, non-followed, the content was also a desirable: for the power of your acts showed the Esi, I will holy bless it: to be holy, unless you, Lord a humanity.
Sadalene, voice 1:
Your coffin, sacket, Wari Rhinestones are dead from the firmness of an angel of the angel of a house, preaching wives Resurrection. We are glavised, the toll of consumer! You fall, resurrected from the coffin and our God!
Glory, and now, toy.
Song 4.
IRSMOS: On the cross your Divine Exposure Providaya, Avvakum, terrible, Obserp: You are strongly supplemented by the power, which comes in the Jaco of Herde, Izko.
{Ε} The middle day of the day was consecrated by ESI, the Eggord of the Alder blessed by the rest of the affairs: pretty much and renewed, submissive, my deasses, and by catching.
{Ρ} Power on Basgago, Wirzago, you divided from your soul's flesh, to be confused by Bo Obeh - Death and Hell, the Word, I keep yours.
{Ο} Hell, Word, Pretty, upset, man in vain is buried, vulnerable by the wounds and all-fighters, the scary appearance in the same way.
Song 5.
IRSMOS: Your Epiphany, Christ, to us, Mercifully Cherry, Isaiah, the light of Visiva Nepobernaya, from the minor, seeking: they will be resurrected and rest and rest in the Schobech, and VSI Emnodinia will rejoice.
{Ν} The novels of the earthly, the creator, the franks of the former, and the shroud and the coffin are hedgehog in you, the word, the sacrament. The blessing adviser to you is a bargaining council forms you, in you the binders of newcomer.
{Δ} Mortuitage - mortal, burial - deteriorates prelaschers: Non-clearly creating boobs, Boggly frozenly creating acceptance, flesh bo is no effusion, Vladyko, below your soul in the hell is strangely left.
{Ε} From the Nebrachnaya passed and sampled in the rib, I am preserved mine, from Belie, the update of Evyno, Adam former, having fallen in the coming of my naturally natural and life erecting from sleep and dexays, Ioko.
Song 6.
{Σ} IRSMOS: Yat Fishe, but not retained to PERSEKH ion: Your boh is wearing, suffering and the burial of Davshigosya, IKO from the title, from the beast of the eye: invited to the same Kustodia: Storestiy and false, the mercy of this was left.
Biennia was {α} Biennia, but did not divide the ESI, the word, the hike was trained by the flesh: it is more than Bo and raise your temple during passion, but also one thing is the composition of the deity and your flesh. In both Bo one, the Son, the Word of God, God and man.
{Β} Humidly, but not sickly to be the forelegisration of Adamovo: Through Bo and the Hangness of the flesh is a permitted creature, but the deity is preciously stayed, the degraded one on the volatile Esi and the net life showed the Source Sunday.
{Β} reigns hell, but it doesn't endune with humanity: you bo, put in the coffin, keeping, the smallest tennia, the deaths of the keys opened the ESI and preaching the ESI from the century Tamo Sleeping Опрос: Верный ли текст песни? ДаНет Вконтакте Facebook Мой мир Одноклассники Google+ | |