Послевоенное село: одно бабьё, да брешут лайки, два мужика: один - кривой, другой играл на балалайке.
А вся округа - лагеря и лесосплав идёт по Каме, а мужики-то - будь здоров, да как связаться с мужиками?!
И кто ей первый подсказал, что есть нехитрая дорога, что оцепление - с семи, а в пол-седьмого - ради Бога.
И кто ей первый подсказал, что есть нехитрая дорога, что оцепление - в семь утра, а в пол-седьмого - ради Бога.
Любовь была - аж дым стоял и весь позор скрывала хвоя, природа-мать своё брала без позволения конвоя…
А может, был какой-то план, а в нашей зоне оцепления: по древесине - для газет и по прибавке населения?..
И кто ей первый подсказал, что есть нехитрая дорога, что оцепление - с семи, а в пол-седьмого - ради Бога.
И кто ей первый подсказал, что есть нехитрая дорога, что оцепление - в семь утра, а в пол-седьмого - ради Бога.
А в пол-седьмого - ради Бога.
The post -war village: one woman, may there like likes, two men: one - a crooked, the other played on a balalaika.
And the whole district - camps and a forest deposit goes through the Kama, and the men - be healthy, but how to contact the men?!
And who was the first to tell her that there is a simple road, that the cordon is from seven, and at half a day - for the sake of God.
And who was the first to tell her that there is a simple road, that the cordon is at seven in the morning, and at half a day - for the sake of God.
Love was - the smoke was already standing and all the shame hid the needles, nature -mother took its own without permission of the convoy ...
Or maybe there was some kind of plan, and in our cordon area: along wood - for newspapers and in the increase in the population? ..
And who was the first to tell her that there is a simple road, that the cordon is from seven, and at half a day - for the sake of God.
And who was the first to tell her that there is a simple road, that the cordon is at seven in the morning, and at half a day - for the sake of God.
And at half a seventh - for the sake of God.